sobota, 24 listopada 2012

Bluzo-blezer

Kolejny projekt z serii jesienno-zimowych nowości. Kimonowy blezer uszyty z bluzowego dwustronnego materiału. Z wierzchu klasyczny szary melanż, w środku granatowa pętelkowana faktura. Wcześniej z tego materiału szyłam kominy i rękawiczki widoczne w tym poście. Po te kominy i rękawiczki zapraszam do internetowego sklepu CUB.

Jak widzicie na zdjęciach, blezer można nosić zapięty jak kimono, lub rozpięty z wiszącymi połami. Jako zapięcia użyłam metalowych zatrzasków - uwielbiam je! Podobnie z resztą jak brzegi materiału nie obszyte lub wykończone widocznie ściegiem overlockowym. 

Tył jest lekko przedłużony, co w połączeniu ze wspomnianymi połami tworzy ciekawą, sportową interpretację fraka.

Jak Wam się podoba taki pomysł?







21 komentarzy:

  1. świetny!!super świetny!! jakbym nie umiała uszyć tobym kupiła..wybacz, że nie kupie ale rzadko kupuje ubrania:D Jest rewelacyjny!! wielkie wow, chyba to jest to cos co najbardziej mi się podoba z Twoich pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za docenienie projektu :)

      "Szwaczki" to trudna grupa docelowa - wszystko sobie same zrobią ;P nie mam za złe i doceniam zacięcie i pasję!

      Usuń
    2. hihhi to fakt z tą grupą docelową:)

      Usuń
  2. genialny pomysł. Sama ma podobny materiał i jakoś nie mogę znaleźć dla niego zastosowania. szkoda tylko, że nie mam Twojego talentu do szycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak mam fajny materiał i nie wiem co z nim zrobić wycinam pas albo prostokąt, obszywam i noszę jako szal/tubę/poncho. Polecam! :)

      Usuń
  3. świetne! b.oryginalny i efektowny! :) / www.Murphose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny świetny pomysł! Jaka cena????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Interesuje mnie też cena bluzy z poprzedniego posta..
      Czy mogłabyś mi napisać, jak jest też jej cena.
      Może na maila?
      Sylwia2008s@wp.pl

      :)

      Usuń
    2. Wiadnomość wysłana :) Sklep internetowy jest dostęny u góry po lewej stronie (DaWanda CUB shop). Zapraszam!

      Usuń
  6. uwielbiam właściwie wszystkie Twoje przedłużone tyły - jakkolwiek to zabrzmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna bluza;)
    bardzo pomysłowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny! Świetny pomusł, fason i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. REWELACYJNY!
    a gdyby był jeszcze dłuższy (o jakieś 30cm) to kochałabym go z całego serca!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co sądzisz! Twoja opinia jest dla mnie ważna :)