Urban ninja

Podobno skradam się jak ninja, nawet kiedy wydaje mi się, że idę normalnie albo nawet całkiem głośno. Teraz mam odpowiedni uniform do skradania. Parę dni temu powstał prototyp tej bluzy i zdejmuję ją tylko do spania ;)

Odzew na facebooku bardzo pozytywny, więc prace nad zaspokojeniem zapotrzebowania na ciepły, czarny "wór" ruszają!

Pierwsze sztuki tego modelu będzie można złapać dla siebie już 23.03 na Easter Yard Sale w Warszawie w 1500m2 do wynajęcia.

Biżuteria polskich projektantek:
naszyjnik z kryształem górskim - Unikke Design, bransoletka - taagu







Komentarze

  1. To jest kozackie i sam bym takie coś ubrał, wow jak dla mnie mega wysoki poziom. Bardzo streetwearowa rzecz, kurde podoba mi się bardzo! Dlaczego nie wychodzisz z szerszą promocją rzeczy? Niech świat usłyszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło. Będą na Swag Show do zobaczenia na żywo.

      Usuń
  2. wygląda super, a zamaskowane zdjęcie całkiem czad :)
    czyżby piękny śnieg za oknem nie sprzyjał wiosennym lekkościom a otulaczo-ocieplaczom? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, piękną mamy zimę tej wiosny ;) ja akurat nie jestem fanką pasteli i zwiewnych fatałaszków, więc dla mnie bomba!

      Usuń
  3. Wow!!:) Świetnie wygląda!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie taka bluza to totalny must-have. Nie tylko dlatego, że ciepła, ale przede wszystkim można się w niej schować i mieć wszystko i wszystkich gdzieś:) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładne tak! Wykorzystuję tę jej zdolność od czasu do czasu ;)

      Usuń
  5. ależ to jest zajebiste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jaka cena? poprosze o info na bulldogssnore@gmail.com


    Zakochałam sie w tym!

    OdpowiedzUsuń
  6. you just blew me away...i want one these!

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy, w jaki sposób i za jaką cenę można kupić to cudo? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Napisz, co sądzisz! Twoja opinia jest dla mnie ważna :)

Popularne posty